Login

Newsletter

  • Users 82
  • Posts 641
  • Comments 942
  • Pages 7

Impariamo a disubbidire al sistema!

Il Vescovo di Chioggia, monsignor Adriano Tessarollo, si è preso la “libertà” di criticare la Giudice Beatrice Bergamasco del Tribunale di Padova dopo la condanna a quasi 3 anni di carcere e al risarcimento di 325.000 euro inflitta a Franco Birolo, il tabaccaio di Correzzola (PD), che nel corso di una rapina ha sparato ad un bandito, uccidendolo.

Non l’avesse mai fatto il Vescovo, questo affronto alla “libera magistratura italiana” che tramite suoi rappresentanti ha promesso una denuncia penale nei suoi confronti.

Noi, consapevoli che questo sistema Italia tutto, è propenso a favorire i delinquenti e criminali a danno degli onesti, abbiamo pensato di inviare alla casta dei Giudici un messaggio chiaro: Condividiamo appieno le paterne critiche del Vescovo che esprimono perfettamente anche il nostro sentimento.

Questo gesto di disobbedienza vuole essere anche un campanello d’allarme al sistema: La misura è colma e i cittadini potrebbero aver esaurito la pazienza!

Chi avesse intenzione di condividere questa iniziativa lo può fare cliccando CONDIVIDI nella pagina LIFE di Facebook che è questa     https://www.facebook.com/181493035231986/photos/a.485574104823876.103002.181493035231986/1006438926070722/?type=3&theater

Daniele Quaglia

autodenuncia celeste

4 risposte a Impariamo a disubbidire al sistema!

  • geremia agnoletti scrive:

    LEONCOANERA go dita in do tre ocasion ke no l è un caso. l’Italia la vol istaurar un clima de rasegnasion in tea zente; cussì senpre pi deboi col capel in man finimo col acetar de tuto: …nove tasse…espropri… abusi de potere … concusioni … autovelox … equitalia … elesion trucade …casta senpre pi arogante … monopoli in man de oligarchie fora controlo… OGM … invasion de disperai in man dee mafie.
    se femo bastonar e reagimo coa paura de perder tuto.
    WsM Geremia (Geri)

  • Antonio Viel scrive:

    alora.me par de capir che contro la Cesa (chiesa )le ” autorita ” taliane no le pol far nient !mentre con noi a le diverso.ad ogni modo mi son d’accordo con al vescovo e ,da come che gho capi,almeno a sentir i comenti de la gente i e tuti con al vescovo.a le ora che sti giudici i apliche al bon senso.in Inghiltera al comento de un gidice in un caso simile a le
    ” I SE LA VOLESTA ” (se la sono andata a cercare cazzi suoi)
    ve saludo brava gente !!!!!!

  • giacomo scrive:

    Ghe voria domandarghe ai mericani se i ne presta la carega eletrica visto che lori no i la usa pi’!
    e Scominzhiar da chi a inventa’ ” NESSUNO TOCCHI CAINO” i Caini i e sempre de pi qua’ da noi
    questi ESSERI BASTARDI no i merita de star tra noi no i serve a gnent! bisogna scominzhiar a butarli VIA!!!! MA POCHI CAPIS QUESTO! ciao a tuti steme ben zherchen de conservarse la saute tuto el resto le’ : FOLLIAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

    PS vedi cosa e’ successo a noventa padovana alla povera Isabella.
    e sicuramente i GRANDI GIUDICI………………………………

  • Beniamino scrive:

    la jente la xe imbatonia da tuti sti cambiamenti girai a far paura…tuto l’ è fato par sotometarne,derubarne, con lo scipo de eliminarne tuti…el problema xe che in pochi i ga capio cossa che i ne sta fazendo..i altri i pensa che no ghe toca mai a lori, INSULSI e COJONI…specialmenti chi che vota par la sinistra-centro i xe davvero fora de testa…e i ga corajo de dir xe colpa de altri se sucede questo disastro, capio? El belo xe che de sti BASTARDI ghin gavemo na caterva…tra poco i ghe da el voto ai clandestini..riuscio a capire cosa ne succedarà? Beh, penseghe su, specialmente se gavi fioi e nevodi….solo na rivolusion potente ne pol salvare…e se spetemo ancora on poco gnanca quela la servirà.

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *